تامین انشعاب فاضلاب پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان با جدیت پیگیری می‌شود

اصغر اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان هر هفته به صورت مرتب با حضور استاندار برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا مشکلات و موانع پیشرفت پروژه ها رصد و بررسی می شود تا تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این مسوول به موضوع انشعاب فاضلاب در سایت کوی زنگان اشاره کرد و گفت: انشعاب فاضلاب داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و باید انشعاب فاضلاب بیرون سایت هم توسط شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تامین به موقع انشعاب فاضلاب در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مهم است، گفت: اگر این مهم مورد بی توجهی قرار گیرد در آینده مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

وی، همچنین به موضوع انجام انشعاب فاضلاب در کوی زیتون اشاره کرد و یاد آور شد: قطعات و اراضی که از بنیاد مستضعفان برای طرح جوانی جمعیت خریداری شده در محدوده لوله انتقال آب قرار دارد که باید جا به جا شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: انجام این کار هزینه زیادی برای راه و شهرسازی استان زنجان دارد که در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم وجود دارد و برای تامین تمام زیرساخت ها در پروژه های نضهت ملی مسکن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو بوده و تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشته است.

در استان زنجان حدود ۱۷ طرح نهضت ملی مسکن تخصیص زمین داده شده است.